Centro Cultura Popular Xaquin Lorenzo

  • Increase font size
  • Default font size
  • Decrease font size

REVISTA RAIGAME NÚM 40

O número 40 da Revista Raigame, que foi presentada a principios de maio, homenaxea ao escritor ourensán Carlos Casares, sumándose así á celebración do día das Letras Galegas, que neste ano 2017 se lle dedica ao prolífico autor de obras tan emblemáticas como Ilustrísima, Xoguetes para un tempo prohibido, Vento ferido ou A galiña azul.

Nesta ocasión, a revista realizouse coa colaboración especial de Gustavo Adolfo Garrido e a Fundación Carlos Casares, Miguel Valverde Juncal, Ángela Villar Fandiño e Mª Isabel Almuíña González, e contou cos artigos de 18 autores: Alba Cid, Malores villanueva, Carmen Mejía, María López Sández, Laura Piñeiro Pais, Patricia Arias Chachero, Gustavo A. Garrido, Alfonso Vázquez-Monxardín, Pilar Sampedro, Inma López Silva, Luis González Tosar, Ana Luna Alonso, Iolanda Galanes, Lasse Söderberg, Miguel A. Fernández, Chus Martínez Domínguez, Manuel Janeiro, Miguel Valverde Juncal e o debuxante Siro que deseñou a portada para a ocasión.

Estes autores, procedentes do campo da docencia (secundaria e universitaria), escritores de poesía, narrativa e ensaistas, críticos de cine e de arte, deseñadores gráficos, fan nos seus artigos un repaso pola vida de Carlos Casares, a súa obra literaria, o seu traballo na editorial Galaxia, a súa relación co cine e coas artes plásticas, etc., logrando así unha publicación que ofrece unha ampla e completa visión do autor ourensán e que ten como peche unha exhaustiva bibliografía.

 

“POPULAR CULTURAL CENTER "XAQUÍN LORENZO”

The County Government of Ourense decided to found the County Dance School on 1984, taking the Popular Dance Group Castro Floxo as initial structure. Today, the School has more than 1500 people in his principal School and its provincial delegations.

Pupils, who join the Scholl at 5 years, start a learning process in the different elements of the Galician folklore, since the simplest concepts of psychomotor activity, space orientation and rhythm sense, still the more complex steps and choreographies. Finally, they will dance, sing and play music showing their costumes and traditions in the stage, as culmination of their learning.

Read more...